Een intensieve zoektocht om de vacatures in te vullen
Een veel voorkomende aanpak is een recruitmentopdracht op urenbasis. Dit wordt kan worden ingezet over een heel jaar, waarbij wij wekelijks zoeken naar kandidaten die aansluiten bij de vacatures met de meeste prioriteit. Wat ook veel voorkomt is een losse opdracht voor een specifieke vacature met veel urgentie. Wij besteden dan in gemiddeld 3 maanden tijd veel uren om een maximaal aantal kandidaten te bereiken die aansluiten bij het profiel. WerkMetTalent beschikt over diverse betaalde wervingskanalen, zoals LinkedIn, Indeed en Werkzoeken.nl. Ook zetten wij social media kanalen zoals Facebook en Instagram om (betaalde) campagnes te starten. Tot slot is dit ook uit te breiden met het plaatsen van advertenties in kranten of (kerk)bladen. Kortom; het betreft altijd maatwerk!
Vrijblijvend kandidaten voorgesteld krijgen zonder kosten vooraf
Meerdere organisaties besteden recruitment uit aan WerkMetTalent op basis van 'no cure - no pay'. Hierbij zoeken wij niet gericht op kanalen voor de vacatures, maar houden wij in de gaten of er een geschikte kandidaat voorbij komt tijdens een zoektocht of in onze database. WerkMetTalent beschikt door de vele contacten die gelegd worden over een database met (latent) werkzoekenden. Wanneer een profiel aansluit bij de organisatie en vacature stellen wij deze vrijblijvend voor. Pas bij het aannemen van een kandidaat wordt er een werving & selectie fee in rekening gebracht.
Detachering
Als de organisatie een tijdelijke kracht zoekt of voor een periode wil aanzien of een kandidaat bij de organisatie past dan is detachering ook een mogelijkheid bij WerkMetTalent. Je bent dan niet verantwoordelijk voor administratieve zaken zoals contracten, arbeidsvoorwaarden, salarissen en andere HR-gerelateerde zaken.
Hoe wij werken
Zoals je in bovenstaande punten hebt kunnen lezen is er veel mogelijk bij WerkMetTalent. Meestal maken wij eerst een fysieke of digitale afspraak om te luisteren naar de vraagstuk. Onze ervaring is dat we aan een vacature niet genoeg hebben om de ultieme match te kunnen maken. Er spelen veel andere aspecten in een organisatie mee die bepalen of een kandidaat wel of niet past. Dit nemen wij mee in onze zoektocht. Ook heeft ieder profiel weer een andere benaderingswijze nodig. Door onze kennis en expertise kunnen wij aangeven welke kanalen de meeste kansen bieden. Hier richten wij vervolgens ons voorstel op die we aanbieden. Tijdens de opdracht worden er meerdere evaluatiemomenten ingepland, zodat je altijd op de hoogte blijft van de resultaten. Hier zijn we open en transparant in. Tot slot werken wij met vaste contactpersonen die verantwoordelijk zijn voor de opdracht. Er zijn korte lijntjes en zodoende is er eenvoudig en snel contact te leggen.