WTN-_dsc8669-team-HR-54

Arbeidsmarktcommunicatie

  • Versterkt uw werkgeversimago
  • Online of offline campagnes
  • Unieke presentatie

In de huidige arbeismarkt is niets zo belangrijk als arbeidsmarktcommunicatie. Er is een strategische aanpak vereist om je werkgeversimago op de arbeidsmarkt op te bouwen. Dit omvat het definiëren en communiceren van de bedrijfscultuur, waarden, missie en visie om potentiële kandidaten aan te trekken die bij de organisatie passen.

Bij WerkMetTalent beseffen we maar al te goed hoe groot de opdracht is waar je voor staat. Alleen het maken van een plan van aanpak, campagne of (foto)reportage kost al erg veel tijd. WerkMetTalent biedt diverse diensten om u hierin te ontzorgen.

Online en Offline campagnes

Een campagne is een goed middel om als organisatie online naamsbekendheid op te bouwen of om vacatures te promoten. WerkMetTalent beschikt over de kennis om deze campagnes te starten. Dit doen wij op social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Dit kan ook op een offline manier of een combinatie van beide. Hierin zijn de mogelijkheden heel breed. We kunnen aan de slag met jullie eigen input en beeldmateriaal, maar het is ook mogelijk om het complete plaatje uit handen te geven.

Uw bedrijf en personeel in beeld

Om met de werkgeversimago naar buiten te treden is kwalitatief goed beeldmateriaal onmisbaar. Naar onze mening is het van belang dat dit door een professionele fotograaf of videograaf wordt uitgevoerd. De beelden moeten namelijk de boodschap uitstralen die u als organisatie wil delen. Ook de nabewerking is erg belangrijk, zodat dezelfde stijl in alle beelden terug komt. Naast foto's zijn video's ook aantrekkelijk om te kijken. Vooral in de voorbereiding gaat veel tijd zitten. WerkMetTalent biedt de mogelijkheid om dit uit handen te nemen en het complete plaatje voor je te verzorgen.

Adverteren in kranten en bladen

Een andere manier om naar buiten te treden is door middel van advertenties in kranten en bladen. Dit is niet voor iedere doelgroep geschikt. Wij zullen samen met je in gesprek gaan en overleggen of de doelgroep waar je personeel in zoekt te bereiken is via kranten, magazines, (kerk)bladen of ons eigen Werkblad. De opmaak van advertenties kunnen wij verzorgen en ook kijken wij naar oplages en het verspreidingsgebied.

Online onder de aandacht bij een oriënterende doelgroep

Misschien doet je als organisatie al best veel aan bovenstaande punten. Je hebt een 'werken bij' pagina en maakt regelmatig campagnes. Er blijft echter altijd een doelgroep die je niet bereikt. Dit zijn vaak kandidaten die oriënterend zijn en niet gericht op je organisatie zoeken. Deze doelgroep komt meestal terecht op het online platform van WerkMetTalent. Het platform biedt een uniek inkijkje in de vacatures en organisaties. Dit wordt gedaan in combinatie met mooie beelden, zodat de kandidaat een indruk op kan doen van het gehele plaatje. Deze wijze van promotie is ook uitermate geschikt voor organisaties waarbij een eigen 'werken bij' pagina een te grote investering is.

Meer over arbeidsmarktcommunicatie?

Vul onderstaand formulier in voor meer informatiem, we zullen zo snel mogelijk contact opnemen!

Reviews

1
10